fbpx

Ik heb bloed zweet en tranen in die website gestopt. Nu is hij eindelijk live, maar behalve mijn moeder die elke dag even kijkt, heb ik helemaal geen bezoekers

Herkenbaar? Je bent niet de enige. Met het overbevolkte internet van nu is het steeds lastiger om een plekje on stage te krijgen. Veel websites blijven in de rol hangen van muurbloempje en dat is eeuwig zonde. Je kunt eindeloos blijven Googelen of Youtube proberen uit te spelen, maar als jouw bedrijf geen online marketing bureau is dan wordt lastig om op eigen kracht alles uit het World Wide Web te halen.
Lees snel verder

Zeg eens eerlijk: je vraagt een loodgieter toch ook niet om bij jou je plafond te komen schilderen?

En waarom doe je dat niet?
Omdat een loodgieter geen schilder is natuurlijk!!! Daarom doe je dat niet. Die loodgieter zal best die kwast vast kunnen houden en verf op die muur kunnen krijgen, maar wordt het ECHT mooi? Denk je echt dat je blij bent na een dag verfwerk van mister de Loodgieter? Als jij geen loodgieters inzet voor schilderwerkzaamheden, stop dan ook met het zelf proberen te fiksen van je online marketing, maar schakel mij in.

Voor online marketingbegrippen ga ik al een tijdje mee:

Die bedrijven variëren van de gi-ga-grote multinational tot de stucadoor die bij mij om de hoek woont.
Mijn eerste baan als online marketeer was bij The Phone House. Ik was de 2e online marketeer in het team. Super tof. Een klein team heeft als voordeel dat je met alle facetten in aanraking komt. Later volgde ICI PARIS XL, daar was ik de ENIGE online marketeer. Nog toffer. Ik mocht ALLES doen: van productafbeeldingen uploaden in het cms tot aan social media campagnes ontwikkelen.
Na ICI PARIS XL volgde ARAG, de rechtsbijstandverzekeraar. In 2015 kreeg ARAG verhuisplannen en besloot ik dat het tijd was voor iets nieuws: Ik ging verder als freelancer. Ik wilde altijd al eens eigen baas worden, maar ik wist nooit waarin of waarmee. Die keuze uit 2015 was echt een van mijn beste keuzes ever. Naast dat ik veel op locatie heb gezeten bij de grote merken, werk ik sinds 2020 ook voor kleinere merken en heb ik in dat jaar mijn eerste SEO cursussen online verkocht. Dat had ik in 2015, toen ik begon, nooit kunnen bedenken. Ik ben benieuwd naar de komende 5 jaar als ondernemer.

Mijn belangrijkste online marketingtip:

Durf iets weg te geven
Je hebt het al kunnen lezen op mijn homepage, maar hier komt hij nog een keer omdat ik hem zo belangrijk vindt: durf iets weg te geven.
Als je met mij aan de slag wilt voor je online marketing, ga je ook aan de slag met een weggeefstrategie. De weggeef strategie maakt het internet een stukje mooier en zorgt er voor dat klanten op een sympathieke manier met jouw bedrijf kennis maken. Wil je er samen over nadenken? Vul dan het intake formulier in.
Mijn grootste online marketing blunder:
Een campagne op vrijdagavond 20 uur live zetten
Mijn grootste blunder op een team uitje:
Tegen de Engelse golf leraar op 250 meter afstand roepen: What’s your name? Dick?!
Mijn favoriete vakantiebestemming:
Bij een wijngaard, maakt niet uit welke of waar
Mijn vakantieverblijf waar ik een haat/liefde verhouding mee heb:
Onze camper uit 1994

Mijn...

Mijn stoerste diploma:
PADI Advanced (duidelijk gehaald vóórdat ik moeder werd)
Mijn favoriete sport:
Absoluut Eten. Oh dat telt niet?! Dan ga ik voor Body Balance
Mijn grootste avontuur:
Wereldreis van anderhalf jaar (Azië, Caribbean, Ecuador)
Mijn favoriete boek:
Hugh Johnsons Wijngids
Mijn wettelijke verplichtingen
Linda Pitoy 
Online Marketing
Hof van Galileo 4
3832 HE Leusden
usercartcrossmenu