fbpx

Voor en NA template - startpunt voor je marketing

Door Linda Pitoy op 10 september 2018
Voordat je aan de slag gaat met je bedrijfspagina, het ontwerpen van een flyer of het maken van een website, is het handig om deze VOOR- en-NA-oefening te doorlopen. Stel jezelf deze acht vragen en je bent in no-time in staat om een ijzersterke marketingboodschap te formuleren. Wat HEEFT je potentiële klant “VOORDAT” hij in […]
lees verder...

Voordat je aan de slag gaat met je bedrijfspagina, het ontwerpen van een flyer of het maken van een website, is het handig om deze VOOR- en-NA-oefening te doorlopen. Stel jezelf deze acht vragen en je bent in no-time in staat om een ijzersterke marketingboodschap te formuleren.

Wat HEEFT je potentiële klant “VOORDAT” hij in aanraking is gekomen met jouw producten/diensten? Wat HEEFT hij ERNA?

Hoe VOELT je prospect zich “VOORDAT” hij in aanraking is gekomen met jouw producten/diensten en hoe VOELT hij zich ERNA?

Hoe ziet een GEMIDDELDE dag eruit VOORDAT jouw producten/diensten in het bezit zijn van jouw prospect en hoe ziet diezelfde dag eruit NADAT hij jouw producten/diensten heeft afgenomen?

Wat is de STATUS van je potentiële klant VOORDAT hij in het bezit is van jouw producten en hoe is die STATUS ERNA?

Ik zal een voorbeeld geven m.b.t. mijn dienstverlening.

Ik help zzp’ers om hun Facebookactiviteiten te professionaliseren.
Veel ondernemers hebben een bedrijfspagina, maar er zijn weinig ondernemers met een succesvolle bedrijfspagina.

Vaak is social media een bijzaak voor ondernemers en bungelen de social media activiteiten onderaan de prio-lijst. Doordat ze geen resultaten zien, is het vaak een bron van frustratie.

Ik leer ze de krachten van social media en daardoor krijgen ze een voldaan gevoel.

Ze gaan van achter de feiten aan lopen naar goede content die vooraf ingepland is, waardoor ze eigenlijk alleen nog hoeven te monitoren.

Ze gaan van een jongleur die alle ballen in de lucht aan het houden is, naar een eigentijdse business owner. Als ik de 8 vragen verwerk in mijn schema, ziet hij er alsvolgt uit:

Meestal benoemen ondernemers alleen hetgeen de klant “HEEFT” als hij tot aankoop overgaat. Door te vertellen hoe een klant zich gaat VOELEN en welk verschil de aankoop maakt in de dagelijkse beslommeringen en wat het doet met zijn STATUS ontstaat er een duidelijk, compleet en super-verleidelijk verhaal.

Met dit simpele voor-en-na-template kan bijna iedereen een reclameboodschap formuleren:

- Je bedrijfspagina op Facebook hoeft niet tijdrovend en frustrerend te zijn
- Hou tijd over door je Facebookactiviteiten te automatiseren
- Je voelt je een business guru doordat je bedrijf groeit via je Facebookpagina

Zie je hoe de teksten een nadruk leggen op de VOOR- en ERNA fases?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde Posts

Mijn wettelijke verplichtingen
Linda Pitoy 
Online Marketing
Hof van Galileo 4
3832 HE Leusden
usercartcrossmenu